آموزش عمومی

خرید و فروش اثر هنری

خرید-و-فروش-آثار-هنری

خرید و فروش آثار هنری

تهدید یا فرصت

اپلیکیشن های فروش آثار هنری ، نمایشگاه رسمی فروش آثار هنری ، فروش تابلو نقاشی در خارج از کشور ، نحوه فروش آثار هنری در خارج از کشور ، قیمت گذاری آثار هنری ، تجارت آثار هنری

اجازه بدید از چند منظر به این موضوع نگاه کنیم …

فروش بدون واسطه آثار هنری

از نظر هنرمندان:

هنرمندان بنا به تحصیلات و تجربه خود و بعضا توانایی های خاص و ذاتی خود دارای قالیت های متنوعی مثل خلق آثار هنری ، ایده پردازی هنری و تولید محتوای یکتا در زمینه ای متنوع هنری هستند ولی پرسش در این مقاله اینجاست که آیا بهترین گزینه برای عرضه و فروش آثار هنری خود نیز می باشند ؟

بعضا بهترین آثار هنری با ایده ای ناب بدلیل عدم ارائه حرفه ای و معرفی غی صحیح نتوانسته است جایگاه واقعی خود را در دنیای متنوع هنر بدست بیاورد و قطعا دانش و توایی عرضه ، تبلیغات و بازاریابی هنری رشته ای مجزا بهمراه پیچیدگی های خود می باشد.

فروش بدون واسطه آثار هنری

از نظر علاقه مندان:

علاقه مندان نیز بدلایل متنوعی از جمله عدم دسترسی به هنرمندان و یا توان استعلام اصالت آثار هنری در دنیایی ناشناخته و بدون استانداردهای موجود در دنیای صنعت های دیگر اقدام به ابراز علاقه و بعضا خرید آثار هنری مینمایند که این عمل توامان با دریافت حجم بزرگ ریسک در معاملات و بعضا حتی اظهار نظرها خواهد بود.

و شاید دلیل اصلی عدم استقبال کافی در این زمینه بخصوص در ایران نبود زیرساخت حرفه ای ارائه آثار هنری و فروش بدون واسطه و یا واسطه امین در این عرصه می باشد.

فروش بدون واسطه آثار هنری

از نظر سرمایه گذاران و مجموعه داران:

هیچ شکی نیست که یکی از پرسود ترین و بهترین سرمایه گذاری های ممکن در دنیا فعلیت اقتصادی در عرصه هنر است ولی با اطمینان و تکیه بر کدام زیرساخت قابل بهره برداری ؟

طی سال های قبل فعالیت های خوبی در عرصه هنر ایران زمین صورت پذیرفته است که قطعا کافی نیست و تکیه بر فرهنگ سازی بومی نیازمند زمان غیر قابل توصیف ( بسیار زیاد ) خواهد بود و تکنولوژی سهم بسیار مناسبی را در این عرصه داشته و خواهد داشت.

فروش بدون واسطه آثار هنری

نتیجه گیری کاربردی 

در صورت رعایت استانداردهای موجود ، کاهش ریسک بسزایی را در عرصه آثار هنری و خرید آثار هنری حس خواهید کرد و پیشنهاد ما به شما بزرگمایگان این است در زمینه تخصصی بازاریابی فروش اثر هنری . یا تکیه بر تجربه کارشناسان خرید آثار هنری بسیار محتاط و تخصصی اقدام بفرمایید.

فروش بدون واسطه آثار هنری

هلدینگ هنر ایرانیان پس از گذشت یک دهه از فعالیت خود این مهم را یکی از اصول اصلی خود قرار داده است و سرمایه گذاری مناسب علمی ، مالی و در زمینه تکنولوژی ا مناسبی در زمینه همکاری با صنعت هنر ایران را آغاز نموده است ( افتتاح فعالیت در ایران خرداد 1400 ) و مطمئنا در ساختار خود فروش اثر هنری را برای هنرمند ، صنعت هنر ، پشتیبانی تاریخی و فرهنگی و … یک فرصت می داند.

تا به این لحظه ( آذر 1400 ) از 10 پلتفرم خود رونمایی کرده ایم و بر قرار است رونمایی از بیش از 20 پلتفرم تخصصی دیگر در زمینه های متنوع هنری در ایران و جهان تا انتهای سال 1401

خبر های خوبی در راه است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *