آموزش فروشگاه‌های همکار

مراحل نهایی شدن سفارش خرید

آموزش حرفه ای در هلدینگ هنر ایرانیان

وضعیت های سفارش در ساختار فروشگاه آنلاین هلدینگ هنر ایرانیان که شما ملاحظه میفرمایید بدین شرح می باشد :

خرید خوب اثر هنری

در انتظار پرداخت
در این وضعیت سفارش ثبت شده است در سبد خرید موجود است، اما هنوز پرداختی انجام نشده است و برای کارشناسان بخش فروش هلدینگ هنر ایرانیان ارسال نشده است و در بخش مالی معطل است.

مراحل ثبت سفارش خرید آثار هنری در فروشگاه هلدینگ هنر ایرانیان

ناموفق
در این وضعیت، پرداختی انجام نشده است و انتقال مشتری به درگاه بانک صورت گرفته ولی تراکنش ناموفق بوده است. همچنین در برخی از سفارشات بعد از دریافت پیام ناموفق بودن، پیام در انتظار پرداخت برای فروشنده و مدیر فروش سایت ارسال خواهد شد.

مراحل ثبت سفارش خرید آثار هنری در فروشگاه هلدینگ هنر ایرانیان

در حال انجام
در این وضعیت پرداخت سفارش صورت گرفته است و فاکتور رسمی اثر یا محصول به کارشناسان فروش هلدینگ هنر ایرانیان برای چک نهایی ارسال می گردد.

مراحل ثبت سفارش خرید آثار هنری در فروشگاه هلدینگ هنر ایرانیان

در انتظار بررسی
در این وضعیت سفارش تایید شده توسط کارشناسان شرکت به فروشندگان مستقیم آثار اطلاع رسانی میگردد و  مدیریت فروشگاه میبایست نسبت به آماده سازی سفارش برای ارسال اقدام نماید .

مراحل ثبت سفارش خرید آثار هنری در فروشگاه هلدینگ هنر ایرانیان

لغو شده
بدلایل منطقی سفارش توسط مدیر فروشگاه و یا فروشنده مستقیم لغو شده باشد و موجودی انبار نیز به حالت قبل خود باز می گردد.

مراحل ثبت سفارش خرید آثار هنری در فروشگاه هلدینگ هنر ایرانیان

تکمیل شده
در این وضعیت سفارش برای مشتری ارسال شده است و اطلاعات پیگیری و رسیدگی به ارسال نیز برای مشتری اعلام می گردد. در اصل در این بخش فرایند خرید از طرف فروشنده به طور کامل انجام شده است و سفارش میبایست با پیگیری مشتری از روش ارسالی بدست وی برسد.

در این مرحله مشتری پس از دریافت اثر و محصول خود با تایید دریافت از طریق تیکت تائید دریافت در پرتال خود ، نسبت به دریافت کد یونیک اصالت سنجی اثر اقدام مینماید و در اصل تائید نهایی شدن سفارش را نیز مینماید، و تسویه حساب قطعی در نظر گرفته میشود و در حساب فروشنده ثبت می شود.

مراحل ثبت سفارش خرید آثار هنری در فروشگاه هلدینگ هنر ایرانیان

مسترد شده
این مرحله به معنای مرجوع سفارش است که باید توسط مدیر فروشگاه تایید و مبلغ پس از کسر هزینه احتمالی خسارت به مشتری عودت خواهد شد.

مراحل ثبت سفارش خرید آثار هنری در فروشگاه هلدینگ هنر ایرانیان

انواع یادداشت ها و رنگ بندی ها در مدیریت سفارش ها قابل مشاهده در پنل کاربری فروشنده و خریدار :

مراحل ثبت سفارش خرید آثار هنری در فروشگاه هلدینگ هنر ایرانیان

یادداشت به رنگ بنفش : یادداشت هایی که به صورت خودکار همانند یادداشت های درگاه پرداخت توسط سیستم نوشته می شود، بنفش رنگ است.

یادداشت به رنگ خاکستری : این رنگ از یادداشت ها در واقع همان یادداشت هایی هستندکه شما برای خودتان نوشته اید و یا یادداشت های تغییرات وضعیت سفارش نیز می باشند.

جالب است بدانید که این یادداشت را خریدار نمی تواند مشاهده نماید اما ممکن است ایمیل تغییر برخی از آن ها را دریافت نماید. به عنوان مثال اگر وضعیت سفارش تغییر پیدا کند، این تغییر از طریق ایمیل به خریدار اظلاع رسانی می شود.

یادداشت به رنگ آبی : این نوع از یادداشت های را شما برای خریدار می نویسید. درواقع خریدار این نوع از یادداشت ها را می تواند در ایمیل خود مشاهده نماید. جالب است بدانید که این یادداشت ها توسط خریدار در صفحه پیگیری قابل رویت است.

مراحل ثبت سفارش خرید آثار هنری در فروشگاه هلدینگ هنر ایرانیان

کدهای رنگی وضعیت ها عبارتند از:

مراحل ثبت سفارش خرید آثار هنری در فروشگاه هلدینگ هنر ایرانیان

لغو شده: خاکستری

تکمیل شده: آبی

انجام نشده: قرمز

در حال انتظار: نارنجی

در انتظار پرداخت: خاکستری

پردازش: سبز

بازپرداخت: خاکستری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *