آموزش عمومی

بازارک ؛ بازار خرید و فروش بدون واسطه آثار

بازارک

طی سالیان اخیر خرید اینترنتی در ایران پیشرفت زیادی داشته است ولی نه در حوزه هنر و سرمایه گزاری هنری . متاسفانه !

فرهنگ سازی خرید آثار هنری و ایجاد رغبت برای سرمایه گذاری در زمینه های متنوع هنری معمولا در سطح جهان توسط ساختار سیاسی در کشورها برنامه ریزی و پشتیبانی می شود و البته این امر طی سالهای اخیر اصولی آنالیز و اجرا نشده است.

افراد در ایران اطلاعات بسیار اندکی درباره سرمایه گذاری جذاب هنری دارند و حتی اگر علاقه مند به این حوزه باشند ، زیرساخت مناسب و قابل اعتماد برای این اقدام بسیار نادر و تقریبا برای عموم علاقه مندان و مشتریان آثار هنری غیر قابل دسترسی است.

در نقطه مقابل نیز هنرمندان معمولا دارای برند های بالامرتبه و یا روابط خاصی نیستند و به همین جهت امکان عرضه آثار هنری برای این سطح از خالقان آثار هنری زیرساخت کافی را نداشته و ندارد.

با بیش از دو دهه فعالیت در عرصه هنر ایران زمین و همکاری با هنرمندان عزیز، متوجه شدیم تعداد قابل توجهی از خالقان آثار هنری که دارای برند و اعتبار بین المللی نیستند و بعضا ایده پرداز و خلق کننده آثار هنری بی نظیری نیز می باشند. امکان استفاده از زیرساخت موجود در سطح کشور را برای عرضه و فروش آثار خود ندارند و متاسفانه همین امر باعث کند شدن و بعضا قطع مسیر شکوفایی این بزرگمایگان شده است ، راه حل ما ایجاد پلتفرم ثبت آگهی فروش آثار هنری و ایجاد ارتباط مستقیم بین خالق آثار و علاقه مندان به خرید آثار هنری بوده است.

هلدینگ هنر ایرانیان در کنار خدمات تخصصی در زمینه های گوناگون به هنرمندان ، سرمایه گذاری قابل توجهی نیز برای طراحی و ایجاد زیر ساختی کاربردی ، حرفه ای ، سریع و آسان را برای نمایش و فروش آثار هنری در قالب ثبت آگهی آثار در دسته بندی های تخصصی پایه گذاری نموده است.

 

بازارک

آگهی های مالک یا هنرمند خالق اثر هنری رو به ساده ترین روش ممکن تحویل میگیره و در سریع ترین زمان ممکن به علاقه مندان در سطح جهان نشون میده، بدون سانسور و کارشناسی سختگیرانه ، فقط کافیه هنرمند از اثرش عکس بگیره و آگهی رو ثبت کنه.

ثبت آگهی در بازارک کاملا رایگان است و رایگان می ماند

بر قرار است با ارائه خدمات حرفه ای و پیشرفته از ما ، تامین آثار هنری و اشتراک گذاری اطلاعات از هنرمندان ، خرید و پشتیبانی هم بوسیله علاقه مندان و سرمایه گذاران ، اینطوری بعد چند وقت میشه یک بازار کوچک بدون واسطه، امن و در شان هنر و هنرمند برای خرید و فروش آثار هنری و …

 

مشاهده پلتفرم بازارک و دانلود اپلیکیشن

لطفا ما را از نقطه نظرات خود مطلع نمایید

با افتخار پاسخگوی شما هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *