آموزش فروشگاه‌های همکار

شرایط عودت اثر هنری و برگشت وجه

آموزش حرفه ای در هلدینگ هنر ایرانیان

بخش عودت اثر ( گارانتی فروش ) و البته بخش برگشت وجه یکی از پیچیده ترین بخش های همکاری ما با فروشندگان محترم و البته مهمترین بخش در پشتیبانی پس از خرید مشتریان گرامی است.

گارانتی اثر هنری، پوشش گارانتی برای آثار هنری، گارانتی خرید اثر هنری، گارانتی و پشتیبانی از خرید اثر هنری

شرایط عودت کالا بسیار زمان بر و پرهزینه است بنابراین پیشنهاد می شود:

قبل از ثبت اطلاعات و ویژگی های آثار هنری خود در فروشگاه هلدینگ هنر بسیار دقت بفرمایید و دقیق این اطلاعات را درج نمایید و ارسال را به بهترین نحو به انجام برسانید.

گارانتی اثر هنری، پوشش گارانتی برای آثار هنری، گارانتی خرید اثر هنری، گارانتی و پشتیبانی از خرید اثر هنری

لطفا با دقت به موارد ذیل نسبت به تهیه و تدوین خدمات گارانتی و شرح کالا در هنگام درج کالا اقدام بفرمایید:

گارانتی اثر هنری، پوشش گارانتی برای آثار هنری، گارانتی خرید اثر هنری، گارانتی و پشتیبانی از خرید اثر هنری

  • مرجوعی و عودت اثر و کالا صرفا در صورت مغایرت توضیحات، مشخصات و ویژگی های موجود در برگه محصول ( اثر هنری ) در فروشگاه هلدینگ هنر با محصول تحویل شده به مشتری قابل قبول خواهد بود.
  • پس در تنظیم توضیحات و ویژگی های اثر هنری در فروشگاه هلدینگ کمال دقت را به انجام رسانید.
  • با توجه به انتخاب شرایط حمل و نقل توسط مشتری ( معمولی یا عالی )، مسئولیت خرابی های احتمالی در حمل و نقل صرفا به عهده مشتری می باشد.
  • پس در حمل و نقل آثار بهترین و معتبر ترین روش های ممکن را مورد استفاده قرار دهید.

(بدیهی است تکمیل اطلاعات ارسال مانند دریافت عکس، فیلم و… هنگام تحویل به متصدی باربری می بایست توسط فروشنده انجام شود)

گارانتی اثر هنری، پوشش گارانتی برای آثار هنری، گارانتی خرید اثر هنری، گارانتی و پشتیبانی از خرید اثر هنری

توضیحات و مراحل اجرای عودت کالا :

توسط مشتری ایرادی برای کالای شما اعلام شده است؛ تیم خدمات پس از فروش کالا را بررسی کرده و پس از محرز شدن ایراد، محصولاتی که به دلیل داشتن نقص یا ایراد (فنی و ظاهری) از سمت مشتریان به دفتر موسسه در تهران مرجوع می شوند.

فروشگاه مالک اثر هنری موظف است حداکثر طی 14 روز نسبت به تحویل اثر هنری اقدام نماید و هزینه فروش اثر هنری به مشتری عودت داده می شود.

گارانتی اثر هنری، پوشش گارانتی برای آثار هنری، گارانتی خرید اثر هنری، گارانتی و پشتیبانی از خرید اثر هنری

شیوه های دریافت کالاهای مرجوعی

گارانتی اثر هنری، پوشش گارانتی برای آثار هنری، گارانتی خرید اثر هنری، گارانتی و پشتیبانی از خرید اثر هنری

1. توسط خود فروشنده :

اگر خود فروشنده یا نماینده ی ایشان یا پیک جهت تحویل کالا یا اثر به خریدار مراجعه می کند حتما توجه کنید که:‏

نماینده یا پیک باید کارت شناسایی معتبر داشته باشد.‏

درصورتی که قرارداد شما حقیقی است، اصل کارت ملی شخص طرف قرارداد (صاحب ‏پنل) همراه نماینده ارسال شود.‏

درصورتیکه قرارداد شما حقوقی است، معرفی نامه معتبر با سربرگ و مهر شرکت همراه ‏نماینده ارسال شود.‏

گارانتی اثر هنری، پوشش گارانتی برای آثار هنری، گارانتی خرید اثر هنری، گارانتی و پشتیبانی از خرید اثر هنری

2. توسط همکاران هلدینگ در موسسه :

در این حالت درخواست ارسال اثر هنری به دفتر موسسه از خریدار می شود و ( به صورت پس کرایه ) و کرایه توسط موسسه پرداخت و از فروشنده دریافت می گردد.

گارانتی اثر هنری، پوشش گارانتی برای آثار هنری، گارانتی خرید اثر هنری، گارانتی و پشتیبانی از خرید اثر هنری

بخش دوم : آموزش استفاده از پرتال موجود در پنل کاربری فروشندگی منوی ” درخواست بازگشت “

گارانتی اثر هنری، پوشش گارانتی برای آثار هنری، گارانتی خرید اثر هنری، گارانتی و پشتیبانی از خرید اثر هنری

Screenshot 2024 01 04 165558 هلدینگ هنر ایرانیان خرید و فروش آثار هنری

گارانتی اثر هنری، پوشش گارانتی برای آثار هنری، گارانتی خرید اثر هنری، گارانتی و پشتیبانی از خرید اثر هنری

در صورت ثبت درخواست بازگشت یا عودت توسط مشتری اطلاعات مرتبط با سفارش در این بخش به نمایش در می آید و توسط ایمیل و پیامک نیز به شما اطلاع سانی می گردد.

گارانتی اثر هنری، پوشش گارانتی برای آثار هنری، گارانتی خرید اثر هنری، گارانتی و پشتیبانی از خرید اثر هنری

نکته مهم: حتما در زمان درخواست استفاده از خدمات گارانتی توسط مشتری خریدار اثر هنری همکاران ما با شما تماس بر قرار می نمایند و پاسخ شما را نیز دریافت خواهند نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *