آموزش عمومی

نمایش از فروش اثر هنری مهم تر است ؟

از فروش اثر هنری مهم تر است ؟ هلدينگ هنر ايرانيان خرید و فروش آثار هنری

برند سازی اثر هنری و هنرمند !

 

قطعا فروش آثار هنری در لحظه بسیار جذاب و برای گذران زندگی هنرمند الزامی باشد ولی بعنوان تیمی متشکل از متخصصان مختلف در عرصه خرید و فروش آثار هنری در فضای بین المللی مکررا هنرمندان بزرگی را دیده ایم که زمان خاصی برای فروش اثر هنری بسیار توانمند بودند و در زمان دیگری فروش آثار ایشان تقریبا غیر ممکن به نظر می آمده است.

فروش مشخصا در عرصه آثار هنری سبک و روشی بسیار ظریف و حساب شده دارد و در زمان موفقیت در فروش اثر هنری می بایست تمامی مراحل آتی در برند سازی هنر و هنرمند در نظر گرفته شود.

نمایش توانمندی و قابلیت های هنرمند و ایجاد علاقه در خریداران احتمالی، تعهد هنری هر هنرمند صاحب سبک به شمار می رود، نمایش آثار هنری و بیوگرافی هنرمند به بهترین روش ممکن در عرصه بین المللی قطعا یکی از بهترین روش ها برای ارائه هنر هر هنرمندی است.

نمایش حرفه ای آثار هنری

شاید شنیده یا دیده باشید که پس از مرگ برخی از هنرمندان بزرگ آثار ایشان ارزش واقعی خود را بدست می آورند و دلایل این امر برای شما نیز جالب باشد:

1- محدودیت در تولید اثر هنری توسط هر هنرمند می تواند باعث ارزش افزوده آثار ایشان در بین علاقه مندان خرید اثر هنری این سبک و هنرمند خاص باشد.

2- سبک مدیریت فروش آثار که معمولا در این مواقع توسط اساتید فن بازاریابی و مجموعه داران هنری بدست گرفته می شود و این امر نیز در ایجاد ارزش افزوده برای آثار هنری بسیار کاربردی است.

و بسیاری موارد دیگر…

خرید و فروش آثار هنری در اینترنت

به طور واضح نمایش و فروش آثار هنری رابطه بسیار نزدیکی به هم دارند و هر کدام می تواند مکمل اصلی اقدام دیگر باشد و پیشنهاد ما به شما اگر خالق یا مالک آثار هنری هستید استفاده از زیرساخت مطمئن و بین المللی با قابلیت های متنوع در زمینه معرفی شما بزرگواران خواهد بود و اگر علاقه مند به خرید آثار هنری برای سرمایه گذاری و یا تامین سلیقه و علاقه خود هستید نیز استفاده از تیمی مشاور و مقابل اعتماد با تجربه و دسترسی به مجموعه آثار هنری در ساختاری امن و تضمین شده است.

هلدینگ هنر ایرانیان بیش از 10 روش مختلف را برای نمایش و فروش آثار هنری در عرصه بین المللی ( 6 زبانه و متصل به درگاه های بانکی جهان ) ایجاد و پشتیبانی می نماید که با توجه به تجربیات مرتبط و موفق در این امر آماده ارائه بهترین راهکارها در خرید آثار هنری، فروش آثار هنری، ایجاد برند هنری، نمایش تخصصی آثار هنری، صدور شناسنامه آثار هنری، استعلام اصالت اثر هنری و کارشناسی و… می باشد.

با ما در تماس باشید با افتخار پاسخگو هستیم

سایت خرید و فروش اثر هنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *