آموزش تخصصی

فروش آنلاین و بدون واسطه آثار هنری

کارشناسی هنری در هلدینگ هنر ایرانیان

لطفا اجازه بفرمایید کمی متفاوت به مقوله خرید و فروش آثار هنری در ایران به جهان و مدرن سازی هنر قالبا سنتی ایران اون هم بدون واسطه و توسط هنرمند بپردازیم.

در ایران طی سالیان اخیر بدون توجه به ریزه کاری های فرهنگی و لبه تیز و نگران کننده روش های مدرن سازی تولید و عرضه آثار هنری اتفاقات بسیار عجیب ، حتی برای هنرمندان و دست اندرکاران خلق آثار هنری روی داده است.

هر فردی که دستی بر آتش دارد چه خالق و مالکین آثار هنری و چه علاقه مندان به شروع فعالیت در این حوزه با قاطعیت به این نتیجه رسیده اند که نشستن بر قله محبوبیت و موفقیت در حوزه هنر های سنتی راهی بجز ورود به بازارهای جهانی ندارد و نخواهد داشت.

خرید و فروش آثار هنری بدون واسطه در اینترنت

اگر با تیم مشاوره و ارائه خدمات متنوع به هنرمندان در هلدینگ هنر ایرانیان موافق هستید ، راه کار های ما برای فروش بدون واسطه آثار هنری و یا حتی خرید مستقیم از هنرمند را نیز در مقاله ما مطالعه خواهید نمود.

قطعا بهره برداری اصولی از قابلیت های فضای مجازی ، استفاده از زبان های مختلف در ارائه اثر برای آسان سازی رابطه با بهترین بازارهای جهان با فعالیت چند زبانه پلتفرم و البته ساده سازی خرید و دریافت مشاوره مهمترین بخش فعالیت نوین در عرصه مدرن سازی ارائه آثار هنری خواهد بود

اما

متاسفانه تجربه چندین ساله فعالیت بین المللی در حوزه هنر یک نگرانی های بسیار جدی نیز بهمراه داشته است و آن هم عدم امکان رقابت افراد و آثار متنوع هنری در ایران بازار های رقابتی در عرصه فروش و ارائه است.

لطفا از ما دلگیر نشوید ، مشخصا در زمینه پیشرفت و بعضا بازارسنجی در بین علاقه مندان به خرید و جمع آوری آثار هنری بسیار ضعیف عمل کرده ایم.

خرید و فروش آثار هنری بدون واسطه در اینترنت

آسیب شناسی در هلدینگ هنر ایرانیان برای فروش حرفه ای آثار هنری در جهان :

لطفا اجازه بفرمایید هر فرد یا سیستمی کار تخصصی خودش رو که قاعدتا از تحصیلات و تجربه همسو شکل گرفته انجام بده

هنرمند و یا خالق آثار هنری بعضا ممکنه در رشته فعالیت خودش بسیار حرفه ای  عمل کنه و بعضا نخبه در رشته و زمان خود باشه ولی قطعا توان بازارسنجی آثار هنری ، بازاریابی آثر هنری و فروش اثر هنری به تنهایی نیازمند تخصص و تجربه فعالیت بین الملی خاصی است .

خرید و فروش آثار هنری بدون واسطه در اینترنت

راه حل پیشنهادی در هلدینگ هنر ایرانیان برای فروش اثر هنری در جهان :

پلتفرمی که شما در پآ« در حال مطالعه این مطلب هستید با برنامه ریزی ، شناخت نیاز های موجود در این صنعت و مهمتر از همه توسط متخصصان بازاریابی بین المللی با تجربه حداقل یک دهه شکل گرفته است و ساده ترین راه را برای شما عزیزان ایجاد نموده است.

خرید و فروش آثار هنری بدون واسطه در اینترنت

هنرمند و مالک آثار هنری هستید !

خرید و فروش آثار هنری بدون واسطه در اینترنت

اگر فقط یک یا تعداد محدودی اثر هنری دارید می توانید فرم اطلاعات اثر را برای ما تکمیل بفرمایید و به انتخاب خود در بخش عمومی فروشگاه آنلاین هنر و یا بخش vip بصورت خصوصی و حتی برای مزایده ، اطلاعات اثر را در اختیار ما گذاشته و فروش را به ما بسپارید.

(مشاهده منوی فروش اثر و تکمیل فرم فروش اثر هنری)

خرید و فروش آثار هنری بدون واسطه در اینترنت

ولی اگر خالق آثار هنری متعدد هستید و یا مجموعه داری با تنوع اثر هنری می توانید با چند کلیک ساده و کاملا رایگان یک فروشگاه آثار هنری برای خود در هلدینگ هنر ایرانیان افتتاح نمایید و با بیش از 30 قابلیت مختلف نسبت به فروش آثار هنری بدون واسطه و مستقیم اقدام بفرمایید.

(مطالعه منوی اطلاعات تکمیلی بخش افتتاح فروشگاه همکار)

نمایشگاه سه بعدی آثار هنری در اینترنت

چرا ؟

نمایشگاه سه بعدی آثار هنری در اینترنت

مجموعه سازی:

قطعا در صورت تجمیع آثار هنری در دسته بندی های منظم و وجود هنرمندان در کنار یکدیگر برای آسان سازی خرید با توجه به سلیقه های مختلف توسط علاقه مندان امر فروش آثار هنری آسان تر خواهد بود.

ابزار حرفه ای:

با استفاده از بروز ترین ابزار ممکن برای فروش آنلاین آثار هنری و استفاده از پلتفرم های معمول و استفاده شده در همه جای جهان اعتماد علاقه مندان و راحتی خرید را به ارمغان خواهد آورد.

فعالیت بین المللی:

همانطور که ملاحظه مینمایید پلتفرم پیشرفته هلدینگ هنر ایرانیان به 6 زبان برتر در دنیای هنر فعالیت مینماید ( فارسی ، عربی ، انگلیسی ، فرانسوی ، اسپانیایی و چینی ) که این امر نیز ایجاد رابطه جهانی را سهل تر و حرفه ا تر ایجاد خواهد نمود.

فروش توسط متخصص:

قطعا تجربه خلق اثر هنری و تجربه فروش آثار هنری دو مقوله متفاوت و نیاز مند دانش و تجربه ای نسبتا غیر مرتبط هستند و ما از شما خواهشمندیم نسبت به تخصص خود اقدام نمایید و امر فروش را به متخصص بسپارید.

نمایشگاه سه بعدی آثار هنری در اینترنت

در آخر با تشکر از شما بابت مطالعه این مطلب در وبلاگ آموزشی هلدینگ هنر ایرانیان خواهشمندیم پیشنهادات خود را برای تدوین آموزش های دیگر با ما در میان بگذارید.

نمایشگاه سه بعدی آثار هنری در اینترنت

ضمنا در منوی شرح خدمات میتوانید خدمات متنوع هلدینگ هنر ایرانیان را برای علاقه مندان ، هنرمندان و سرمایه گزاران مشاهده نمایید.

نمایشگاه سه بعدی آثار هنری در اینترنت

تماس با ما

بروز رسانی آبان 1400

فعال سازی پلتفرم ” بازارک ، بازار کوچک بدون واسطه آثار هنری در ایران زمین

برای مشاهده و استفاده کلیک بفرمایید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *