آموزش استفاده از خدمات

در این بخش آموزش استفاده از خدمات پلتفرم فریلنسری هنر را در دو بخش مجزا برای :

هنرمندان ( فریلنسرها ) و علاقه‌مندان ( کارفرمایان ) به صورت متنی و تصویری ارائه می نماییم

در صورت نیاز پرسش های خود را در ذیل برگه ثبت بفرمایید با افتخار پاسخگو هستیم

در طراحی و تولید پلتفرم عمومی فریلنسریِ هنری در هلدینگ هنر ایرانیان همانند پلتفرم های قبلی سعی شده است خدمات و قابلیت ها به ساده ترین روش ممکن در اختیار کاربران قرار گیرد

برای شروع همکاری و به طور مثال در موضوع ثبت نام و احراز هویت کاربران، تمامی خدمات آنلاین و صرفا طی چند دقیقه صورت می پذیرد و استفاده از این زیرساخت تخصصی نیز بسیار علمی و کاملا منطبق با نیاز های جامعه هنری طراحی و اجرا شده است و علیرغم بیش از 50 قابلیت مختلف در حساب کاربری هنرمندان ( فریلنسرها ) و یا علاقه مندان ( کارفرمایان )؛ برای ایجاد حساب کاربری و شروع فعالیت و نشر پروژه یا ثبت پیشنهاد انجام پروژه بیش از 10 دقیقه زمان صرف نخواهد شد.

در زیر سعی شده است تمامی مراحل فعالیت را به ساده ترین روش ممکن شرح دهیم ( برای مشاهده بهترِ تصاویر روی تصویر کلیک بفرمایید )

فریلنسر

فریلنسری هنرمندان، فریلنسر هنری، فریلنسر هنر، هنرفریلنسری، هنرمندان فریلنسر

مفهوم اصطلاح فریلنسر:

فریلنسر به شخص یا گروهی گفته می شود که با مشاهده پروژه های ثبت شده از سوی کارفرمایان ( در اینجا افراد علاقه‌مندی که پروژه تولید اثر هنری شخصی را ثبت می نمایند ) نسبت به انجام آن پیشنهاد ثبت می نمایند و با توجه به خصوصیات و شرایط ثبت شده در پروژه ( تولید اثر هنری ) نسبت به خلق اثر هنری اقدام می نمایند.

فریلنسری هنرمندان، فریلنسر هنری، فریلنسر هنر، هنر فریلنسری، هنرمندان فریلنسر

مراحل فعالیت :

فریلنسری هنرمندان، فریلنسر هنری، فریلنسر هنر، هنر فریلنسری، هنرمندان فریلنسر

1.

ثبت نام، تکمیل پروفایل و احراز هویت

در این محله هنرمند می بایست با اطلاعات شخصی و با استفاده از گزینه ” اکنون بپیوندید ” نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

فریلنسری هنری رایگان

فریلنسری هنرمندان، فریلنسر هنری، فریلنسر هنر، هنر فریلنسری، هنرمندان فریلنسر

ثبت نام اولیه و آنلاین هنرمندان به عنوان فریلنسر

فریلنسر هنری به هنرمند دارای تخصص هنری گفته می شود

خرید فروش آثار هنری، خرید اثر هنری، فروش اثر هنری، خرید و فروش اثر هنری

با کلیک روی گزینه ” تایید و ارسال اطلاعات ” وارد حساب کاربری خود خواهید شد و پس از ورود صفحه زیر را ملاحظه می فرمایید:

بخش نارنجی ” تایید ” با تایید نهایی کارشناس بازبینی پروفایل و احراز هویت (حداکثر طی 12 ساعت) محو می شود.

اولین اقدام شما برای فعالیت پس از ثبت نام اولیه * تکمیل تمامی فیلدهای مربوط به پروفایل شما است و سپس لازم است با کلیک روی گزینه ” بیایید اکنون تایید کنیم ” وارد بخش احراز هویت حساب کاربری خود شوید

خرید فروش آثار هنری، خرید اثر هنری، فروش اثر هنری، خرید و فروش اثر هنری

در مرحله تکمیلی ثبت نام

با تکمیل اطلاعات حساب کاربری خود حساب شما آماده احراز هویت و تایید کارشناس می گردد.

پیشنهاد ما تکمیل کامل تمامی موارد بخش پروفایل است برای جلب اعتماد کارفرمایان و نمایش بهتر صفحه شخصی شما در بخش فریلنسر ها است ولی حداقل دریافت 80 درصد تکمیلی برای فعالیت اجباری است.

فریلنسری رایگان هنری در هلدینگ هنر

( %20 احراز هویت، %20 تصویر پروفایل، %20 توضیحات، %20 مهارت ها، %20 تجربیات )

سایت معتبر فریلنسری هنری ایرانی

نکته مهم :

در اولین ورود شما به حساب کاربری بخش های مرتبط با تکمیل اطلاعات شما در صفحه نخست دیده می شود که میبایست قبل از احراز هویت کارت ملی تکمیل گردد.

فریلنسری هنرمندان ایرانی در اینترنت

ولی اگر به هر دلیلی نتوانستید در اولین حضور خود اطلاعات کاربری را تکمیل نمایید:

می توانید با ورد به منوی کاربری سمت چپ صفحه ( زیر نام شما ) و یا منوی اصلی سمت راست صفحه منوی تنظیمات و بخش ویرایش پروفایل نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام بفرمایید

خرید فروش آثار هنری، خرید اثر هنری، فروش اثر هنری، خرید و فروش اثر هنری

فریلنسری هنرمندان، فریلنسر هنری، فریلنسر هنر، هنر فریلنسری، هنرمندان فریلنسر

نکته: از این پس در تمامی فیلد ها با کلیک روی علامت ؟ کوچک می توانید راهنمایی کافی برا تکمیل فیلد را ملاحظه نمایید.

فریلنسری هنرمندان، فریلنسر هنری، فریلنسر هنر

خرید فروش آثار هنری، خرید اثر هنری، فروش اثر هنری، خرید و فروش اثر هنری

در مرحله نهایی ثبت نام و تکمیل ثبت نام

با تکمیل بخش احراز هویت حساب کاربری، حساب شما برای تایید کارشناس مرتبط ارسال می گردد.

برای تایید هویت خود می بایست اطلاعات جدول ذیل را تکمیل و تصویر کارت ملی خود را ارسال نمایید

خرید فروش آثار هنری، خرید اثر هنری، فروش اثر هنری، خرید و فروش اثر هنری

خرید فروش آثار هنری، خرید اثر هنری، فروش اثر هنری، خرید و فروش اثر هنری

لازم به ذکر است ؛ تمامی اطلاع رسانی ها در حساب کاربری (تصویر ذیل) و توسط ایمیل انجام می گردد.

خرید فروش آثار هنری، خرید اثر هنری، فروش اثر هنری، خرید و فروش اثر هنری

خرید فروش آثار هنری، خرید اثر هنری، فروش اثر هنری، خرید و فروش اثر هنری

و تمام.

پس از تایید کارشناس و دریافت تاییدیه در ایمیل خود حساب کاربری شما به عنوان یک هنرمند فریلنسر فعال و آماده به برداری است.

فروش اثر هنری، خرید و فروش اثر هنری

هنر فریلنسری، هنرمندان فریلنسر

2.

در مرحله دوم فعالیت خود را به عنوان یک هنرمند فریلنسر با ثبت توانایی های خود یا پیشنهاد برای انجام پروژه های موجود آغاز می نمایید

فریلنسری هنرمندان، فریلنسر هنری، فریلنسر هنر، هنر فریلنسری، هنرمندان فریلنسر

در این مرحله 2 نوع فعالیت برای فریلنسرها ( هنرمندان ) امکان پذیر است

فریلنسری هنرمندان، فریلنسر هنری، فریلنسر هنر، هنر فریلنسری، هنرمندان فریلنسر

1. ثبت خدمات و قابلیت های هنرمند ( و دریافت سفارش )

فریلنسرها می توانند خدمات و قابلیت هایی که با توجه به تخصص و تعالیم خود قادر به انجام آن می باشند، ثبت و ارائه نمایند و با اطلاع رسانی به کارفرمایان سفارش دریافت نمایند.

در بخش ارسال درخواست ( ثبت خدمات ) تمامی موارد می بایست تکمیل گردد ( تصویر بسیار مهم است ) اطلاعات مورد نیاز نیز در هر فیلد برای شما شرح داده شده است.

سایت رایگان آموزش فریلنسری و درآمد اینترنتی

فریلنسری هنرمندان، فریلنسر هنری، فریلنسر هنر، هنر فریلنسری، هنرمندان فریلنسر

در این منو می توانید خدمات هنری ای که توان انجام آن را دارید معرفی نمایید و توسط کارفرمایان سفارش دریافت نمایید.

فریلنسری هنرمندان، فریلنسر هنری، فریلنسر هنر، هنر فریلنسری، هنرمندان فریلنسر

فریلنسری هنرمندان، فریلنسر هنری، فریلنسر هنر، هنر فریلنسری، هنرمندان فریلنسر

همانطور که ملاحظه می فرمایید فیلد های اطلاعات به ساده ترین روش ممکن طراحی شده اند و تمامی فیلد ها دارای توضیحات کافی است.

نکته مهم: در هر بخشی که احساس کردید گزینه کافی در اختیار ندارید و میخواهید موضوع یا مطلب خاصی اضافه شود حتما از بخش ” پشتیبانی و کمک رسانی ” به همکاران پشتیبان اطلاع دهید.

خدمات پس از بازبینی توسط کارشناسان مرتبط، تایید یا عدم تایید دریافت می نمایند و این موضوع توسط ایمیل  پیام خصوصی در حساب کاربری به شما عزیزان اطلاع رسانی می گردد.

خرید و فروش آثار هنری، سفارشی سازی اثر هنری، سفارش انگشتر، سفارش طلا

2. ارسال پروپوزال ( پیشنهاد ) برای انجام پروژه های از قبل ثبت شده توسط کارفرمایان

فریلنسرها می توانند از لیست “ پروژه ها ” شرح اطلاعات و توقعات کارفرما ها را مشاهده و مطالعه نمایند و در صورت هماهنگی با توان و قابلیت های هنری خود نسبت به انجام پروژه پیشنهاد ثبت نمایند.

اپلیکیشن هنری فریلنسری

فریلنسر هنر

هنرمندان فریلنسر

نکات مهم در فعالیت فریلنسرها ( هنرمندان ) در پلتفرم فریلنسری هنری

سایت هنری، اپلیکیشن هنری،خرید آنلاین اثر هنری، فروش اینترنتی آثار هنری

هزینه ها:

  • تمامی خدمات ثبت نام، احراز هویت، ثبت خدمات و ارسال پیشنهاد برای انجام پروژه ها بدون کارمزد و کاملا رایگان است و فقط در صورت موفقیت به کسب درآمد قطعی 5% از مبلغ نهایی درآمدی هنرمند به عنوان کارمزد ارائه خدمات و استفاده از زیرساخت فنی به عنوان کارمزد دریافت می گردد.

سایت هنری، اپلیکیشن هنری،خرید آنلاین اثر هنری، فروش اینترنتی آثار هنری

حساب کاربری:

  • سطح پیشرفت پروفایل زیر 80 درصد، فریلنسر را از لیست فریلنسرهای فعال حذف می نماید و فعال بودن تمامی بخش های پروفایل بسیار مهم است.
  • فریلنسر در تمامی تنظیمات پروفایل خود مثل: – سطح زبان انگلیسی -تسلط بر رشته های هنری و… میبایست کمال دقت و صداقت را در نظر گرفته و در صورت تایید ثبت اطلاعات نادرست کد ملی فریلنسر برای فعالیت در پلتفرم قفل می گردد.
  • در ثبت موارد مرتبط با پشتیبانی فریلنسر مثل: – مدت زمان پاسخگویی – روش های پشتیبانی و… این مهم را در نظر بگیرید که اطلاعات ثبت شده تعهد شما در فعالیت در نظر گرفته می شود و این تنظیمات هر مقدار در دسترس تر ثبت گردد برای دریافت سفارش از کارفرما تاثیر گذارتر است.
  • بروز رسانی اطلاعات ثبت شده بسیار مهم است و آخرین اطلاعات ثبت شده توسط فریلنسر حکم قطعی در اقدامات و توافقات را خواهد داشت.

سایت هنری، اپلیکیشن هنری،خرید آنلاین اثر هنری، فروش اینترنتی آثار هنری

بخش درآمدی فعالیت:

  • دریافت بیعانه در سفارشات امری منطقی است ولی با درصد متناسب با پروژه و این موضوع مهمی است که تمامی پرداخت ها اعم از بیعانه یا پرداخت نهایی تا زمان تایید کارفرما در اختیار بخش مالی هلدینگ هنر ایرانیان به امانت می ماند.
  • دریافت دستمزدها پس از تایید انجام پروژه توسط کارفرما و ثبت درخواست فریلنسر برای پرداخت، حداکثر طی 48 ساعت کاری در حساب فریلنسر پرداخت می گردد.

سایت هنری، اپلیکیشن هنری،خرید آنلاین اثر هنری، فروش اینترنتی آثار هنری

ارتقاء سطح کاربری:

یکی از خدمات قابل بهره برداری در پلتفرم تخصصی فریلنسری هنری امکان ارتقاء سطح کاربر با خرید پکیج های سالانه می باشد.

اطلاعات این پکیج ها در حساب کاربری شما قابل مشاهده و استفاده است.

هنرمند فریلنسر ایرانی معتبر

نکته مرتبط: هر هنرمند (فریلنسر) می تواند از تمامی قابلیت ها و خدمات زیرساخت موجود بدون پرداخت هرگونه هزینه ای استفاده نماید و این ارتقاء سطح کاربری کاملا اختیاری است و کمی توانمند سازی در بر خواهد داشت برای موفقیت بیشتر در حسن فعالیت فریلنسری هنری

سایت هنری، اپلیکیشن هنری،خرید آنلاین اثر هنری، فروش اینترنتی آثار هنری

قوانین کلی:

  • خدمات و پروفایل های دارای اطلاعات اضافی غیر معمول مانند لینک اینترنتی و تصویر غیر استاندارد یا واتر مارک بر روی تصاویر، بدون اخطار قبلی حذف می گردند.
  • انتقال حساب کاربری و یا انتقال پروژه ها و خدمات مرتبط با حساب کاربری کاملا ممنوع بوده و در صورت اقدام کد ملی فریلنسر برای فعالیت در پلتفرم قفل می گردد.
  • ارتقاء حساب کاربری و دریافت پلن های فعالیت بالاتر مستلزم تایید مدیر ارشد می باشد و صرفا ثبت نام فریلنسر در این موضوع کافی نیست.

قوانین و مقررات همکاری در پلتفرم فریلنسری هنری

1- برای شروع به استفاده از سایت فریلنسری هنری، افتتاح حساب، ایجاد محتوا، خدمات یا هرگونه فعالیت، با دقت متن قوانین و مقررات و حریم خصوصی کاربران را مطالعه نمایید. در زمان افتتاح حساب یا کلیک بر روی پذیرفتن قوانین و مقررات هنگام ثبت نام از طرف خود، کارفرما یا هر نهاد دیگری در هنگام استفاده از هر یک از بخش‌های “پلتفرم فریلنسری هنری” به منزله پذیرش قوانین و مقررات است. “هلدینگ هنر” حق اعمال تغییرات در این توافق نامه را برای خود محفوظ می‌دارد، بنابرین کاربران وظیفه دارند که برای اطلاع از تغییرات در این سند به این صفحه مراجعه کنند.

2- این سایت برای کاربرانی که 18 سال تمام یا بیشتر دارند ارائه شده و در دسترس است. اگر کمتر از 18 سال دارید نمی توانید از این سایت یا خدمات پلتفرم فریلنسری هنری استفاده کنید. با استفاده از این سایت، شما نشان می دهید و ضمانت می کنید که شما در سن قانونی برای تشکیل یک قرارداد الزام آور و برآورده کردن تمام شرایط لازم برای واجد شرایط بودن هستید. اگر همه این شرایط را ندارید ، نباید به سایت دسترسی داشته باشید یا از آن استفاده کنید.

3- به منظور استفاده از پلتفرم فریلنسری هنری هر فرد لازم است از ابتدا با ثبت نام در سایت فریلنسری به عضویت در بیاید (حساب کاربری با حساب کاربری دیگر پلتفرم های تحت لیسانس هلدینگ هنر و سایت اصلی متفاوت است)، پس از ثبت نام اولیه از بخش عضویت (اکنون بپیوندید) ثبت نام اولیه صورت می پذیرد و سپس می بایست به ثبت اطلاعات پروفایل خود و پس از آن درخواست خود را همراه با بارگزاری نسخه اسکن شده کارت ملی یا شناسنامه یا گذرنامه به همراه وارد کردن اطلاعات بانکی و هویتی حقیقی و متعلق به صاحب حساب کاربری برای کارشناسان ارسال نماید. در این مرحله کارشناسان بررسی های لازم را انجام و در صورت تایید، مراتب را به شخص اعلام می کنند. هر فریلنسر دارای یک پروفایل است که می بایست اطلاعات آن را دقیق و براساس واقعیت تکمیل نماید.

تبصره: در صورتی که فریلنسر شخص حقوقی باشد بایستی طبق تماس با هلدینگ هنر برای عقد قرارداد فیزیکی اقدام لازم صورت گیرد. این شرایط احراز هویت و همکاری مخصوص فریلنسر هنری با شخصیت حقیقی می باشد.

  1. پلتفرم فریلنسری هنری: زیرساختی حمایتی است بر بستر اینترنت که امکان ارائه توانمندی و یا خدمات هنری و دریافت وجه متقابل آن به‌صورت بر خط و بلادرنگ از طریق آن میسر است. در این سند اختصارا “هلدینگ هنر” یا “پلتفرم فریلنسری هنری” نیز خطاب می شود.
  2. کاربر: هر شخص حقیقی یا حقوقی که با رعایت و قبول قوانین به هر شکلی از خدمات “پلتفرم فریلنسری هنری” استفاده کند.
  3. سرویس یا خدمات: خدماتی است که از طرف فریلنسر برای کارفرما در قبال دریافت وجه خدمات انجام میگردد.
  4. کارفرما: شخصی حقیقی یا حقوقی است که از طریق هلدینگ هنر اقدام به تعریف پروژه نموده و پس از دریافت پیشنهاد اقدام به خرید خدمات از فریلنسر می نماید یا مستقیما یکی از سرویس های تعریف شده فریلنسر را خریداری می کند. اختصارا در این سند علاوه بر کارفرما، “خریدار” نیز خطاب می شود.
  5. فریلنسر: شخصی است حقیقی که برای انجام خدمات پیشنهاد قیمت می‌دهد یا خدمات مشخصی را از پیش تعریف کرده است و از طریق هلدینگ هنر خدمت مزبور را به کارفرما در قبال دریافت وجه ارائه می دهد. اختصارا در این سند “فریلنسر” یا “فروشنده” نیز خطاب می شود.
  6. پیشنهاد: پیشنهاد از طرف فریلنسر به کارفرما جهت انجام خدمت مورد نظر داده می شود که شامل قیمت، نحوه انجام کار، مدت انجام کار و شرایط پرداخت است.
  7. افزودنی سرویس: خدمات اضافی است که فریلنسر به خدمات پایه خود اضافه میکند.
  8. خدمات پایه: خدمات پایه همان سرویس است. سرویس پایه خدمتی است که مستقلا قابل انجام است و کاری در زمان مشخص با هزینه معین توسط شخص فریلنسر (نه غیر) انجام خواهد شد.
  9. حساب کاربری: حساب کاربری کاربر در سایت به آدرس Art Freelancers که کاربر از طریق این حساب می‌تواند کلیه تعاملات خود با پلتفرم فریلنسری هنری را مشاهده و مدیریت کند. مشخصات کاربر در آنجا ثبت‌شده و قابل‌ویرایش و بروزرسانی است.
  10. کیف پول: یک مفهوم انتزاعی از کیف پول مرسوم که هنگام خرید و فروش آنلاین جهت نگهداری اطلاعات حساب افراد (اعتبار) در فروشگاه آنلاین استفاده می‌شود. اعتبار موجود در کیف پول از طریق خرید شارژ الکترونیکی قابل‌افزایش است و معمولاً در صورت وجود اعتبار کافی در کیف پول کاربر، برای پرداخت صورتحساب، نیازی به استفاده از درگاه‌های پرداخت نیست.
  11. پیام: سند الکترونیکی که حاوی مکاتبات فریلنسرها، کارفرمایان و سایر کاربران با یکدیگر و هلدینگ هنر می باشد و هر نوع تعامل توسط آن قابل استناد و معتبر است.
    توجه: هر سرویس یا پروژه بخش پیام خودشان را دارند. و از بخش پیام های صندوق ورودی مجزا هستند اما همگی موارد ذکر شده شامل تعریف پیام خواهند شد.
  12. پشتیبانی هلدینگ هنر: بخش راهنمای شما اگر در کارکردن با سایت مشکل یا نیاز به راهنمایی دارید.

توجه: پشتیبانی سرویس ها یا پروژه هایی که فریلنسر انجام می دهد، شامل این تعریف نمی شود.

  1. پشتیبانی فریلنسر: پشتیبانی از سرویس ارائه شده در مدت زمان مشخص از طرف فریلنسر به کارفرما برابر مقررات مندرج در این سند
  2. تحویل به کارفرما: زمانی که فریلنسر کاری را به کارفرما تحویل می دهد.
  3. وضعیت تایید شده: کارفرما پس از دریافت پروژه یا سرویس انجام شده مطابق توافقات توسط فریلنسر وضعیت سرویس یا پروژه را به “تایید شده” تغییر می دهد و پس از آن وجه پرداخت شده برای فریلنسر آزاد می شود.
  4. استرداد: فرآیندی است که طی آن سفارش ثبت شده توسط کاربر برای خدمات، استرداد شده و وجه کامل پرداختی کاربر به کیف پول ایشان در هلدینگ هنر واریز می‌گردد.
    توجه: با لغو پروژه یا سرویس توسط یکی از طرفین وجه مستقیما استرداد نمی گردد. در صورتی که لغو با توافق طرفین باشد پس از بررسی سایت هلدینگ هنر امکان شارژ کیف پول می باشد اما در حالتی غیر از توافق، موضوع برای حل اختلاف بررسی خواهد. برای توضیحات بیشتر در همین سند بخش اختلافات و لغو را مطالعه فرمایید.

سفارش: پیشنهادی که از جانب کارفرما قبول شده یا سرویسی است که کارفرما خریده و فریلنسر ملزم به انجام آن است.

  1. فقط کاربران ثبت نام شده می توانند در پلتفرم فریلنسری هنری خرید و فروش کنند، (ثبت نام و فعالیت پایه رایگان است) در ثبت نام برای یک حساب کاربری، شما موافقت می کنید که اطلاعات دقیق، کامل و به روز شده از جمله نام کامل کد ملی تلفن همراه و آدرس محل سکونت را در اختیار هلدینگ هنر قرار دهید و نباید برای اهداف کلاهبرداری یا گمراه کننده حسابی ایجاد کنید. شما مسئول هرگونه فعالیت در حساب خود و حفظ محرمانه بودن و امنیت رمز عبور خود هستید. هلدینگ هنر در قبال هرگونه اقدام یا کوتاهی شما در رابطه با حساب شما مسئولیتی ندارد.
  2. فریلنسر باید سفارشات خود را انجام دهند و نمی توانند سفارشات را به طور منظم یا بدون دلیل لغو کنند. امکان لغو سرویس یا پروژه از سمت پنل فریلنسر امکان پذیر نیست و فقط در مکاتبه با سایت این امکان وجود دارد. لغو سفارشات بر اعتبار و وضعیت فریلنسر تأثیر می گذارد.
  3. کاربران نباید پرداخت یا مکالمه خارج از بستر پلتفرم فریلنسری هنری ارائه یا قبول کنند. هرگونه مکالمه، پیشنهاد، انجام یا قبول پیشنهاد، پرداخت وجه و … خلاف قوانین بوده و هلدینگ هنر هیچگونه مسئولیتی در این خصوص ندارد و درصورت اثبات حق هرگونه اقدام را برای خود محفوظ میدارد.
  4. هنگام خرید خدمات، کلیه حقوق کار تحویل شده به کارفرما تعلق می گیرد، مگر اینکه فریلنسر در صفحه سرویس خود خلاف آن را مشخص کرده باشد. توجه: برخی از سرویس ها برای مجوز استفاده تجاری، هزینه های اضافی (از طریق افزودنی سرویس) دریافت می کنند.
  5. هلدینگ هنر این حق را دارد که از همه آثار منتشر شده و طرح های لوگو برای اهداف بازاریابی و تبلیغات هلدینگ هنر استفاده کند.
  1. کلیه پیگیری های بین کارفرما و فریلنسر پیرو خدمات خریداری شده از طریق پلتفرم فریلنسری هنری صرفا می‌بایست از طریق سیستم پیام (پیام سرویس/پروژه یا صندوق ورودی) انجام گیرد و پاسخگویی به پیام در پلتفرم فریلنسری هنری الزامی بوده و پشتیبانی از طرق دیگر و خارج از هلدینگ هنر نیز مغایر قوانین است.
  2. پشتیبانی هلدینگ هنر شامل مشکلات شما در استفاده از سایت می باشد.
  3. پشتیبانی خدمات یا پروژه انجام شده توسط فریلنسر انجام خواهد شد. هزینه پشتیبانی فریلنسر از کار تحویل شده تا ۵ روز کاری پس از تحویل به کارفرما رایگان است.
    توجه: خرید پشتیبانی اضافه در قالب پیشنهاد یا سرویس جداگانه بلامانع است. در این حالت مبلغ پشتیبانی پس از اتمام مدت پشتیبانی توسط کارفرما آزاد می شود.
  4. مدت زمان پاسخگویی فریلنسر به کارفرما: در پروژه و سرویس حداکثر زمان پاسخ به پیام کارفرما از جانب فریلنسر ۲۴ ساعت می باشد.
    توجه: در تعریف “سرویس” فریلنسر مدت زمان پاسخگویی به کارفرما را مشخص می کند، موظف است که طبق زمان اعلامی به کارفرما پاسخگویی داشته باشد. عدم رعایت این بند این حق را برای کارفرما ایجاد می کند که پروژه را لغو کند.
  5. در صورتی که تا 10 روز پس از تهیه سرویس اطلاعات لازم جهت انجام کار، توسط کارفرما ارسال نشود، وضعیت سرویس تکمیل شده تلقی شده و امکان لغو سرویس وجود نخواهد داشت.
  1. در ساخت حساب کاربری بایستی از اطلاعات حقیقی خودتان استفاده نمایید. بخشی از اطلاعات در سایت نمایش عمومی داده می شود و بخشی دیگر فقط در دسترس هلدینگ هنر است و در موارد نیاز برای اطلاع رسانی به شما از آن ها استفاده خواهد کرد.
  2. هلدینگ هنر حق استفاده از پروفایل شما را برای استفاده های تبلیغاتی محفوظ می دارد.

تبصره: تصویر شما هم بخشی از اطلاعات کاربری شماست پس از قراردادن تصویر افراد غیر از خود، افراد شاخص … خودداری فرمایید.

  1. فریلنسر، سرویس را Art Freelancers ایجاد می کند تا کارفرما بتواند سرویس را خریداری کند.
  2. فریلنسر می تواند پیشنهاداتی برای اجرای پروژه های تعریف شده توسط کارفرما ارائه دهد.
  3. فریلنسر موظف است برای تایید اطلاعات هویتی خود اطلاعات به روز و صحیح خود را در سایت بارگذاری کند و از ارائه اطلاعات غیر خودداری کند. در صورت تشخیص مغایرت، اختیار محدود یا مسدود سازی حساب کاربری شما توسط هلدینگ هنر محفوظ است.
  4. هلدینگ هنر حق تایید، رد و یا تغییر هر درخواست، پیشنهاد و یا هر اطلاعات ارسالی دیگر به سایت را برای خود محفوظ می‌دارد.
  5. هر سرویس تحویل داده شده به کارفرما که به وضعیت تایید شده در بیاید، 95 درصد وجه پرداخت شده توسط کارفرما به حساب فریلنسر در سایت اضافه می شود.
    توجه یک: این درصد در شرایطی قابل تغییر است و قبل از تغییر به فریلنسر اطلاع رسانی خواهد شد.
    توجه دو: این مبلغ ظرف ۵ روز کاری پس از درخواست تسویه فریلنسر به حساب معرفی شده ایشان در بخش تنظیمات پرداخت منتقل خواهد شد.
    توجه سه: حساب بانکی باید متعلق به صاحب حساب کاربری در پلتفرم فریلنسری هنری باشد.
  6. اگر فریلنسر انجام سرویس یا پروژه ای که قبول کرده است را به هر دلیلی رد کند و یا در حل اختلاف با کارفرما مسجل شود که فریلسنر به تعهدات خود عمل نکرده است، در صورت لغو سفارش، هزینه کارمزد پلتفرم فریلنسری هنری از فریلسنر دریافت خواهد شد و درصورت تکرار، حساب کاربری وی مسدود خواهد شد.
  7. فریلنسر متعهد می شود در صورت دریافت سفارش سرویس و یا پروژه، کار را با شرایط خواسته شده به انجام برساند و در صورت عدم انجام صحیح آن بنا به هر دلیل، وی متعهد به پرداخت کارمزد پلتفرم فریلنسری هنری می باشد.
  8. با توجه به اینکه در بخش ویرایش سرویس منتشر شده، امکان تغییر وضعیت سرویس به “فعلا سفارش نمی‌گیرم” وجود دارد، لازم است فریلنسر در صورت نداشتن شرایط انجام کار، از این قسمت نسبت به تغییر وضعیت سرویس اقدام نماید، در غیر این صورت اگر سفارشی برای سرویس فریلنسر ثبت شود و فریلنسر از انجام آن خودداری نماید و این امر منجر به لغو سفارش گردد، فریلنسر متعهد به پرداخت کارمزد پلتفرم فریلنسری هنری خواهد شد. در صورتی که موجودی کیف پول فریلنسر از این مبلغ کمتر باشد، مبلغ موجودی فریلنسر به میزان این کارمزد بدهکار می گردد. در صورت عدم وصول، هلدینگ هنر این حق را دارد که از مراجع ذی صلاح قضایی پیگیری کند.
  9. اطلاعات بیشتر در مورد دریافت پرداخت ها، هزینه ها و مالیات به بخش مقررات مالی در همین سند مراجعه کنید.
  10. فریلنسر نمی تواند سرویس یا محتوای ارائه شده در Art Freelancers خود را از طریق بستر Google Ads تبلیغ کند.
  11. رتبه فریلنسر بر اساس بررسی سفارش ارسال شده توسط خریداران یا اعضای تیم “پلتفرم فریلنسری هنری” محاسبه می شود. در موارد خاص به تشخیص هلدینگ هنر ، رتبه بندی بسیار پایین ممکن است منجر به تعلیق حساب فروشنده شود.
  12. به دلایل امنیتی، پلتفرم فریلنسری هنری ممکن است توانایی فروشنده را در برداشتن درآمد برای جلوگیری از فعالیت های متقلبانه یا غیرقانونی به طور موقت غیرفعال کند. این ممکن است در نتیجه مسائل امنیتی، رفتار نادرست گزارش شده توسط سایر کاربران یا مرتبط کردن چندین حساب در هلدینگ هنر به یک فریلنسر رخ دهد.
  13. فروشندگان مسئول اخذ بیمه نامه مسئولیت کلی با مبالغ تحت پوشش هستند که برای پوشش کلیه خطرات مربوط به عملکرد خدمات آنها کافی است.

۱-  در خصوص مسائل مالیاتی هر یک از طرفین مسئول تمام فعالیت‌های خود، اظهار و پرداخت مالیات‌های مربوطه هستند. هلدینگ هنر در خصوص ثبت اسناد و ارائه گزارشات به طور کامل از قوانین مالیاتی کشور پیروی می‌کند و هیچ مسئولیتی در قبال نحوه ارائه گزارش‌های مالیاتی کارفرما و فریلنسر برعهده ندارد.

۲-  با توجه به اینکه فریلنسر به تنهایی و بدون هیچگونه تبعیت دستوری و اقتصادی، خدمات و محتوای خود را در پلتفرم فریلنسری هنری ارائه کرده است، قرارداد حاضر و چارچوب همکاری بین هلدینگ هنر و فریلنسر مشمول مفاد قوانین کار و تامین اجتماعی نخواهد بود.

۳-  هرگونه کسورات قانونی مطابق دستورالعمل‌ها و تعرفه‌های رسمی کشور اعم از این‌که در زمان یا بعد از انعقاد قرارداد وضع شود، در محاسبات و صورت‌حساب‌ها لحاظ شده و به مراجع ذی‌ربط پرداخت خواهد شد.

۴- هزینه خدمات: پلتفرم فریلنسری هنری 5 درصد از مبلغ هر پروژه / سرویس را به عنوان کارمزد خود لحاظ می کند. برای مثال اگر هزینه سرویس ۱۰۰ هزار تومان باشد 5 هزار تومان سهم هلدینگ هنر و 95 هزار تومان سهم فریلنسر می باشد.

5- مالیات بر ارزش افزوده : ۹% مالیات بر ارزش افزوده از 95 درصد کارمزد فریلنسر محاسبه شده و از سهم فریلنسر کسر می گردد و مابقی مبلغ به ایشان پرداخت می‌شود. (در صورت احراز معافیت مالیاتی این اقدام صورت نمی پذیرد)

  1. صفحه سرویس جایی است که فروشنده می تواند سرویس خود و شرایط آن را شرح دهد و خریدار می تواند سرویس را خریداری کرده و سفارش ایجاد کند.
  2. سرویس ایجاد شده بر روی سایت بایستی توسط فریلنسر انجام شود و کاری که قرار است انجام شود بایستی مطابق قوانین تجارت الکترونیک و جمهوری اسلامی ایران باشد.
  3. مسئولیت ایجاد هرگونه سرویس مغایر با قوانین هلدینگ هنر، تجارت الکترونیک ایران و جمهوری اسلامی ایران به عهده فریلنسر می باشد.
  4. ممکن است به تشخیص هلدینگ هنر، کاربر یا سرویس یا پروژه به دلیل نقض قوانین از روی سایت حذف شود. موارد زیر شامل این موضوع می باشند اما حذف صرفا محدود به دلایل زیر نیست:
    – خدمات خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران، مغایر با شرع مقدس اسلام و کلاهبرداری یا فریبنده
    – نقض حق کپی رایت، نقض علامت تجاری
    – خدمات خارج از عرف و اخلاق اجتماعی
    – اجرای سایت های شرط بندی و قمار
    – هرزنامه، برنامه های خشونت آمیز یا ترویج فحشا
    – تهیه و انجام کارهای دانشگاهی
    – سرویس ها و خدمات هنری بی کیفیت
    – هر سرویسی که به اعتبار سایت یا رویه های بازاریابی ما تاثیر منفی بگذارد
    – نرم افزارهای نامعتبر، Null، مخرب
  5. سرویس هایی که به دلایل بالا یا تشخیص سایت حذف شوند ممکن است منجر به حذف حساب کاربر نیز بشود.
  6. سرویس هایی که توسط سایت حذف شده باشند امکان ویرایش یا بازیابی را ندارند.
  7. ممکن است سرویس هایی به دلیل ضعف یا عملکرد ضعیف از فرآیند جستجو حذف شوند.
  8. هرگونه تبلیغ سایت دیگری، بک لینک ساختن داخل توضیحات سرویس یا ارجاع به سایت دیگری باعث حذف سرویس خواهد شد و قوانین سایت را نقض می کند.
  9. ارائه توضیحات، تصاویر و مشخصات در سرویس باید مطابق کیفیت سرویسی که تحویل می دهند باشد، در صورت مغایرت در توضیحات و تصاویر سرویس با آنچه تحویل داده می شود، به تشخیص سایت امکان حذف سرویس یا حساب کاربری فرد می باشد.
  10. اظهار توضیحات و تعیین شرایطی در سرویس که قوانین سایت را دور بزند ممنوع است.
  11. فریلنسر موظف است برابر یا کمتر از زمان پاسخگویی که در تعریف سرویس مشخص کرده است پاسخ پیام کارفرما را بدهد.
    تبصره: پس از اینکه کارفرما از شما سرویس خرید یا شما را برای انجام پروژه انتخاب کرد حتما اولین پیام را برای ایشان در کمترین زمان ارسال کنید. (اگر سرویس شما را خریداری کرده اند حتما متناسب با زمان پاسخگویی که در سرویس تعریف کرده اید باشد.)
  12. سرویس ها باید تاریخ پایان مشخصی داشته باشد.
  13. سرویس های ارائه شده در پلتفرم فریلنسری هنری نباید بطور فیزیکی یا خدمات حضوری باشند. باید در بستر اینترنت قابل مبادله باشند.
  14. توجه شود مواردی مانند پشتیبانی باید مدت مشخص داشته باشند و این امکان وجود ندارد که پس از پایان مدت سرویس همچنان ارائه سرویس ادامه داشته باشد.
  15. در هنگام تعریف سرویس موظف هستید دسته بندی مناسب سرویس را انتخاب کنید و انتخاب دسته بندی های غیر مرتبط با موضوع سرویس می تواند موجب عدم نمایش سرویس در سایت شود.
  1. “افزودنی سرویس” خدمات اضافی ارائه شده به همراه سرویس با قیمت اضافی تعیین شده توسط فریلنسر است.
  2. “افزودنی سرویس” ممکن است به دلیل نقض شرایط خدمات و/یا استانداردهای پلتفرم فریلنسری هنری حذف شود. برای شرایط خاص ، لطفاً برای مشاهده لیستی از خدمات که شرایط خدمات ما را نقض می کنند ، به بخش “سرویس” در بالا مراجعه کنید.
  3. تعداد “افزودنی سرویس” ، که می تواند ارائه شود و قیمت هر کدام، بر اساس سطح فروشندگی میتوان تعیین یا محدود شود.
  4. خدمات ارائه شده از طریق “افزودنی سرویس” باید مربوط به سرویس اصلی و بخشی از سرویس قابل سفارش باشد.
  5. “افزودنی سرویس” ممکن است از دسته دیگری انتخاب شوند که باعث می شود سرویس پایه کیفیت بالاتری داشته باشد.
  6. فروشندگان می توانند مدت زمان سفارش را برای هر “هر افزودنی سرویس” که به سفارش اضافه می شود ، افزایش دهند. این به منظور پوشش زمان مورد نیاز برای تکمیل سرویس اضافی است. برای این کار لازم است حتما زمانی که با انتخاب افزودنی سرویس به انجام سرویس اضافه خواهد شد را در توضیحات “افزودنی سرویس” و در متن توضیحات سرویس نیز توضیح داده شود.
  1. ارسال پیشنهاد نباید شامل مواردی باشد که قوانین ذکر شده در این سند پیش رو را نقض کند و در بستر سایت باید ارسال شود.
  2. ارسال پیشنهاد باید توسط فریلنسر با توضیحات دقیق خدمات ، قیمت و زمان مورد انتظار برای ارائه خدمات تعریف شود و بنا بر این هر ارسالی که شامل موردی مغایر با این هدف باشد حذف می‌شود و حساب کاربری ارسال کننده برای همیشه بسته خواهد شد. این ارسال ها که منجر به حذف حساب می شود می‌تواند شامل و نه محدود به موارد زیر باشد:
  3. درخواست یا پیشنهاد تبادلات مالی یا راه های ارتباط (مانند شماره تماس، ایمیل، اینستاگرام، واتس اپ، تلگرام، سایت، …) خارج از پلتفرم فریلنسری هنری
  4. درخواست یا ارایه شماره حساب، شماره کارت و … جهت واریز وجه خارج از پلتفرم فریلنسری هنری
  5. درخواست هایی برای انجام کار به صورت رایگان، درصدی از فروش محصول، دریافت غیر نقدی در عوض انجام کار.
  6. پیشنهاد انجام کار بصورت رایگان یا خارج از بازار عرف انجام آن کار
  7. متن درخواست پروژه در حکم قرارداد می باشد، بنابراین ارسال پیشنهاد قیمت توسط مجری به منزله پذیرش قرارداد درخواست پروژه است، همچنین توافقات انجام شده در بخش مبادله پیام سایت به عنوان متمم بر قرارداد درخواست پروژه می باشند.
    تبصره یک: توافقات انجام شده خارج از بخش تبادل پیام سایت مانند ایمیل، تلفن و غیره به دلیل قابلیت جعل ساده در هنگام درخواست داوری به هیچ عنوان قابل استناد نیستند. در پروژه هایی که طرفین اقدام به تبادل اطلاعات تماس کرده‌اند، در صورت نیاز به داوری، هلدینگ هنر حق دارد درصورت صلاحدید پس از کسر کارمزد از کل مبلغ پروژه، باقیمانده وجه را به تشخیص داوری برای طرفین آزاد کند و با توجه به تبادل اطلاعات تماس و عدم اشراف داور به توافقات صورت گرفته خارج از سایت طرفین حق هیچگونه اعتراض ندارند. لازم به به ذکر است که مدارک ارائه شده از توافقات و مکالمات خارج از سایت فقط به تشخیص داور یا مراجع ذیصلاح قابل استناد می‌باشد و هیچ الزامی برای داور جهت بررسی ندارد.
    تبصره دو: در صورتی که کاربری شما را دعوت به ارتباط خارج از بستر سایت کند موظف هستید که از انجام این کار خودداری نموده و در اسرع وقت به هلدینگ هنر از طریق ایمیل یا تماس با پشتیبانی اطلاع دهید.
  8. ممکن است برای پروژه‌ای پیشنهاد ارسال نمایید اما پس از آن متوجه شوید که به دلیلی قادر به انجام پروژه نیستید باید پیشنهاد خود را ویرایش و توضیح دهید که قادر به انجام آن نیستید.
    تبصره: اگر پس از پذیرفته شدن پیشنهاد و انجام گروگذاری متوجه شوید در این شرایط تا نیم زمان انجام پروژه یا نهایتا ۲۴ ساعت بعد از انجام گروگذاری مهلت دارید انصراف خود را از انجام پروژه به خریدار (در سایت) و به هلدینگ هنر اعلام نماید، سپس هلدینگ هنر با مستند کردن این مورد در حساب مجری و خریدار لغو گروگذاری را انجام خواهد داد. لازم به ذکر است مجری باید دلیل قانع کننده ای برای این درخواست داشته باشد و تشخیص این موضوع بر عهده سایت است
  1. هرگونه ارتباط خارج از بستر هلدینگ هنر مانند: شماره تماس، ایمیل، … خلاف قوانین سایت می باشد.
  2. هر گونه تبلیغ و یا لینک دادن به سایت های دیگر در تیکت پشتیبانی تخلف بوده و موجب توقف فعالیت کارفرما و فریلنسر خواهد شد. همچنین در صورت تکرار چنین مواردی کاربر جریمه نقدی خواهد شد. تصمیم گیری در رابطه با میزان جریمه به صلاحدید هلدینگ هنر خواهد بود.
  3. استفاده از روش های پرداخت به غیر از درگاه بانکی سایت هلدینگ هنر نقض قوانین سایت است.
  4. هلدینگ هنر این حق را دارد که از همه آثار تحویل شده عمومی برای اهداف بازاریابی و تبلیغاتی استفاده کند.
  5. لطفاً برای پرداخت از طریق بستر پلتفرم فریلنسری هنری و اطلاع از هزینه ها و مالیات به بخش قوانین مالی در همین سند مراجعه کنید.
  6. ممکن است فروشندگان به شما پیشنهاد پرداخت با هر روش دیگری غیر از طریق هلدینگ هنر را بدهند. در صورت درخواست از شما برای استفاده از روش پرداخت جایگزین ، لطفاً آن را فوراً به پشتیبانی گزارش دهید.
  7. پلتفرم فریلنسری هنری یک بستر برای تبادل کارهاست و فریلنسرها کارمند هلدینگ هنر نیستند.
  8. در صورتی که فروشنده، برای انجام کار، اطلاعات دسترسی به حساب شبکه‌های اجتماعی مشتری و یا دسترسی به سرور و سایت مشتری یا هرگونه دسترسی دیگر محرمانه ای را درخواست نماید، خریدار می‌تواند شخصا نسبت به بررسی شرایط و تصمیم‌گیری در خصوص ارائه‌ یا عدم ارائه‌ی اطلاعات به فروشنده اقدام نماید و “هلدینگ هنر” هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.
    توجه: پیشنهاد می کنیم برای تبادل اطلاعات از فایل های با فرمت زیپ رمزدار استفاده کنید.
  9. هلدینگ هنر وظیفه ای برای نگهداری اطلاعات یا فایل های تبادل شده پس از تکمیل سرویس یا پروژه ندارد.
    توجه: لطفا اطلاعات و فایل های مورد نیاز خود را حتما دانلود و نزد خود نگهداری کنید چو این امکان وجود دارد برای حفظ فضای سرور اطلاعات و فایل ها از روی سرور حذف شوند.
  10. ما خریداران و فروشندگان خود را تشویق می کنیم که سعی کنند درگیری ها را بین خود حل کنند. اگر به هر دلیلی این کار پس از استفاده از مرکز حل مشکل انجام شد یا اگر با استفاده غیر مجاز در سایت مواجه شدید ، کاربران می توانند برای دریافت راهنمایی از بخش پشتیبانی پنل کاربری استفاده کنند. در اینجا با بخش پشتیبانی ارتباط بگیرید. برای اطلاعات بیشتر در مورد اختلافات ، لغو سفارش و بازپرداخت ، به شرایط پرداخت مراجعه کنید.
  11. هلدینگ هنر، کیفیت رفتار و توانایی فرد برای انجام کارها را به هیچ عنوان تضمین نمی کند.
    توجه: در زمان ثبت نام فریلنسر اطلاعات هویتی فرد بررسی می شود. پس لطفا موقع سفارش به اطلاعات فریلنسر توجه لازم را داشته باشید.
  12. پلتفرم فریلنسری هنری بستر ارائه خدمات حضوری و فیزیکی نیست. هیچ گونه مسئولیت یا مسئولیتی در رابطه با خدماتی که در محل توسط فروشنده ارائه شود ندارد.

تبصره: اگر پس از پذیرفته شدن پیشنهاد و انجام گروگذاری متوجه شوید در این شرایط تا نیم زمان انجام پروژه یا نهایتا ۲۴ ساعت بعد از انجام گروگذاری مهلت دارید انصراف خود را از انجام پروژه به خریدار (در سایت) و به هلدینگ هنر اعلام نماید، سپس هلدینگ هنر با مستند کردن این مورد در حساب مجری و خریدار لغو گروگذاری را انجام خواهد داد. لازم به ذکر است مجری باید دلیل قانع کننده ای برای این درخواست داشته باشد و تشخیص این موضوع بر عهده سایت است.

  1. هنگامی که خریدار یک سرویس را می خرد، فروشنده از طریق ایمیل و همچنین اعلان های موجود در سایت هنگام ورود به حساب مطلع می شود.
  2. فروشندگان موظفند زمان تحویلی را که هنگام ایجاد سرویس های خود تعیین کرده اند ، رعایت کنند. عدم تحویل به موقع به وضعیت فروشنده آسیب می رساند و حق لغو را برای کارفرما ایجاد میکند.
  3. کاربران مسئول اسکن تمام فایل های منتقل شده برای ویروس ها و بدافزارها هستند. هلدینگ هنر هیچ گونه مسئولیتی در قبال صدمات احتمالی ناشی از استفاده از سایت، استفاده از محتوا یا فایل های منتقل شده نخواهد داشت.
  1. بررسی بازخورد ارائه شده توسط خریداران هنگام تکمیل سفارش، بخش مهمی از سیستم رتبه بندی در سایت هلدینگ هنر است. بررسی ها تجربه کلی خریدار از فروشندگان و خدمات آنها را نشان می دهد.
  2. ثبت بازخورد حق خریدار است. بررسیهای بازخورد حذف نخواهند شد مگر این که با شرایط خدمات و/یا استانداردهای پلتفرم فریلنسری هنری نقض آشکاری داشته باشد.
  3. برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از سیستم بازخورد ما ، همه بازخوردها باید از فروش قانونی مشتری واقعی انجام شود. به منظور جلوگیری از بازخوردهای مصنوعی که تاثیر بر رتبه بندی فروشندگان دارد و یا سوء استفاده از بستر هلدینگ هنر، به تشخیص سایت حساب کاربر خریدار یا فروشنده منجر به تعلیق موقت یا دائمی می شود.
  4. نظرات ارائه شده توسط خریداران به طور عمومی در صفحه سرویس فروشنده نمایش داده می شود.
  5. منع ارائه خدمات، پرونده ها یا اطلاعات مورد نیاز برای تکمیل سرویس به منظور کسب نظرات مطلوب یا خدمات اضافی ممنوع است.
  6. پاسخ و ارسال نظر: پس از تحویل کار فریلنسر به کارفرما ، خریدار پنج/۵ روز فرصت دارد تا پاسخ دهد. در صورت عدم ارائه پاسخ در مدت زمان پاسخ ، سفارش تکمیل شده تلقی می شود.
  7. هنگامی که خریدار نظر خود را ارسال می کند، فروشنده یک اعلان دریافت می کند و همچنین این فرصت را دارد که در مورد همکاری با خریدار نظر بدهد.
  8. هنگامی که فروشنده و خریدار نظرات خود را تکمیل کردند یا ۱۰ روز گذشت، همه نظرات ارسال شده به صورت عمومی منتشر می شوند.
  9. پاسخ به نظر: پس از انتشار هر دو نظر از طرف خریدار و فروشنده ، فروشنده می تواند در زیر نظرات خریدار ، از صفحه سفارش ، که در صفحه نمایش فروشنده مشاهده می شود ، به بررسی خریدار پاسخ دهد.
  1. ما خریداران و فروشندگان خود را تشویق می کنیم که سعی کنند درگیری ها را بین خود حل کنند. اگر به هر دلیلی پس از استفاده از مرکز حل مشکل انجام شد یا اگر با استفاده غیر مجاز در سایت مواجه شدید ، کاربران می توانند برای دریافت راهنمایی در اینجا با بخش پشتیبانی پلتفرم فریلنسری هنری در ارتباط باشند. برای اطلاعات بیشتر در مورد اختلافات ، لغو سفارش و بازپرداخت ، به شرایط پرداخت مراجعه کنید.
  2. خریدار و مجری توافق می‌کنند که درصورت پیشامدن هرگونه اختلاف، مرجع اولیه‌ی حل اختلاف تیم داوری هلدینگ هنر باشد. داوری طی ساعات و روزهای کاری انجام می پذیرد. در مواردی که تیم داوری هلدینگ هنر به دلایلی شامل و نه محدود به پیچیدگی های فنی و غیر فنی، احتمال عدم توانایی در حفظ حقوق طرفین را بدهد می تواند از انجام داوری خوداری نموده و طرفین را به مراجع قضایی قانونی و رسمی هدایت کند تا ایشان نسبت به حل اختلاف اقدام کنند.
  1. سرویس یا پروژه امکان این را ندارد که یه بخشی از آن انجام شود و ما بقی حذف شود. کامل باید انجام شود.
  2. در صورتی که کارفرما پروژه ای را لغو کند فروشنده تا ۳ روز میتواند اعتراض خود را اعلام کند در غیر این صورت انتقال وجه به کیف پول خریدار انجام خواهد شد.
  3. کارفرما بایستی حساب بانکی که متعلق به خود ایشان است را به آدرس ایمیل یا راه های ارتباط رسمی هلدینگ هنر خدمات اطلاع دهد.
  4. در صورتی که فریلنسر قصد لغو سرویس یا پروژه ای را داشته باشد بایستی با ذکر دلیل به اطلاع سایت برساند سپس موضوع بررسی و توسط هلدینگ هنر موضوع مالی مشخص خواهد شد. برای اطلاع بیشتر درباره شرایط لغو لطفا به بخش قوانین فریلنسر و اختلافات و لغو مراجعه فرمایید.
  5. زمانی که کارفرما وضعیت سفارش را به “تکمیل شده” تغییر می‌دهد، وضعیت سفارش نهایی شده و کارفرما موافقت خود را اعلام می دارد که واریز سهم فریلنسر بلامانع است و فریلنسر کار مربوط به سفارش را انجام داده و کارفرما از سفارش تحویل گرفته شده رضایت کامل دارد. همچنین کارفرما، پلتفرم فریلنسری هنری را در قبال مبلغ واریز شده‌ سفارش، از هر گونه مسئولیتی مبرا می داند.
  6. کارفرما تا ۵ روز بعد از اتمام سفارش می‌تواند نسبت به تایید سفارش یا درخواست اصلاح یا اعمال تغییرات اقدام کند. در صورت عدم اعلام تغییرات از سمت کارفرما پس از ۵ روز، سفارش به صورت خودکار تایید شده و وجه انجام سفارش به حساب کاربری فریلنسر انتقال داده می‌شود و غیرقابل بازگشت خواهد بود.

لازم است بدانید

خدمات پیگیری، داوری، حل اختلاف، کارشناسی نهایی، پشتیبانی تخصصی و… فقط به اقداماتی ارائه می گردد

که توسط ثبت سفارش رسمی در حساب کاربری پلتفرم فریلنسری هنری صورت گرفته باشد و هزینه ها صرفا از طریق درگاه بانکی سایت و اپلیکیشن ها پرداخت گردد

در صورت انجام تفاهم و اقدام خارج از فضای حرفه ای و تخصصی پلتفرم فریلنسری هنری، خدمات پشتیبانی مذکور ارائه نمی گردد و مسئولیتی نیز در قبال اقدام شما عزیزان نخواهیم داشت

12 دیدگاه

  • سلام
    ممنون بابت زحماتتون واقعا جاش خالی بود
    برای من هنرمند بسیار ارزشمنده

    فقط اینکه من الان ثبت نام کنم به عنوان هنرمند روش تسویه حساب با کارفرما ها چجوریه
    و در مورد مالیات هم کمی توضیح دهید لطفا

    • سلام همراه گرامی
      خوشحالیم که قدمی هرچند کوچک در توانمند سازی هنرمندان معاصر گرانمایه برداشته ایم
      همانطور که در توضیحات بالا نیز ذکر شده است تراکنش های مالی توسط مدیریت مالی موسسه مدیریت می شود و به صورت کلی در خدمات فریلنسری پس از تایید کارفرما مبلغ به حساب فریلنسر واریز می گردد با شرایط و قوانین مناسب و دوطرفه
      در مورد مالیت هم موسسه فرهنگی هنری حامی هنر مانا از قابلیت معافیت مالیاتی برخوردار است و فقط ممکن است شما در حساب بانکی خود مبالغ را به عنوان درآمد به اداره مرتبط ارائه نمایید.

  • سلام
    ما به عنوان یک سازمان دولتی چطور میتونیم با شما همکاری کنیم
    بیشتر پرسشم مربوط به بخش فاکتور رسمی هزینه ها و اینجور چیز ها است

    • درود بر شما
      در بخش هزینه ها به دلیل واریز هزینه ها به حساب موسسه حامی هنر مانا و تسویه توسط ما با هنرمندان فریلنسر
      شما در هر مرحله ای که بخواهید به عنوان کارفرما میتوانید درخواست دریافت فاکتور رسمی نمایید
      و بخش مالی موسسه تمامی نگرانی های شما در این موضوع را بر طرف خواهد نمود و می توانید با خیال راحت از خدمات هنرمندان استفاده بفرمایید
      البته این خدمات صرفا در صورت انجام تمامی مراحل در زیر ساخت فریلنسری هنری هلدینگ هنر ایرانیان به شما تعلق خواهد گرفت

  • درود بر شما عزیزان
    ممنون بابت تمامی زحماتتون
    یک پرسش مهم
    من ثبت نام رو به عنوان هنرمند انجام دادم
    اطلاعات احراز هویت رو هم تکمیل کردم بعد احراز هویت کارت ملی
    حالا باید چیکار کنم که خدمات قابل ارائه من به بخش های سایت اضافه بشه ؟

    • درود فراوان بر شما
      ممنون بابت انرژی خوبتون
      دوست عزیز
      پس از ثبت نام اولیه و تکمیل اطلاعات و احراز هویت کارت ملی
      حساب شما به عنوان فریلنسر فعال میشود و به جمع هنرمندان ( فریلنسر ها ) در منوی مرتبط اضافه می شوید
      ولی برای اینکه خدمات شما به بخش خدمات سایت اضافه بشه و شما بتونید سفارش دریافت نمایید می بایست در حساب کاربری منوی خدمات و بخش ثبت خدمت، توانایی های خود را به عنوان یک هنرمند و یک خدمت قابل انجام ثبت بفرمایید

      در آموزش فوق پس از توضیحات ثبت نام بصورت متنی و تصویری این موضوع آموزش داده شده است

  • وقت شما بخیر
    الان ثبت نام کردم ولی زده حساب شما نیاز به احراز هویت و تایید داره
    چه کاری باید انجام بدم
    فریلنسر هنری ثبت نام کردم

    • درود بیکران
      هنرمند عزیز شما پس از ثبت نام اولیه خود میبایست
      نخست اطلاعات پروفایل ( مثل رزومه، تصویر پروفایل، تحصیلات، تجربیات ) خود را برای مشاهده توسط کارفرمایان تکمیل نمایید
      و سپس نسبت به تایید اطلاعات کارت ملی خود اقدام بفرمایید

      این بخش آنی آنلاین و رایگان است

      در آموزش فوق دقیقا به این موضوع اشاره شده است در بخش فریلنسر !

  • لطفا بفرمایید من به عنوان فردی که میخوام یک سفارش ساخت مجسمه خصوصی داشته باشم چطور باید اقدام کنم

    • درود بیکران
      دوست همراه شما باید به عنوان کارفرما ثبت نام انجام دهید و سپس به عنوان یک پروژه پیشنهاد کاری خود را ثبت بفرمایید

      در آموزش فوق دقیقا به این موضوع اشاره شده است در بخش کارفرما !

  • من به عنوان هنرمند خوشنویس باید چی ثبت نام کنم
    فریلنسر یا کارفرما
    هزینه داره فعالیت در این سایت جدیدتون

    • درود بیکران
      هنرمند گرامی برای دریافت سفارش خوشنویسی به عنوان فریلنسر و برای ثبت پروژه مثلا برای تذهیب یا کاغذ یا… به عنوان کارفرما میتوانید فعالیت نمایید
      همانطور که در آموزش فوق نیز به این موضوع اشاره شده است ، هزینه فعالیت در پلتفرم فریلنسری هنری کاملا رایگان و حمایتی است.

پرسش خود را ثبت نمایید