ویژه همکاران فروش

پاسخگویی به تیکت مشتریان و ارسال پیام

آموزش حرفه ای در هلدینگ هنر ایرانیان

تمامی مشتریان , اعضا ، علاقه مندان و همکاران فروش در هلدینگ هنر ایرانیان میتوانند از ابزاری بسیار پیشرفته برای ارسال پیام و بهره برداری از قابلیت پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته در 7 روز هفته  استفاده بفرمایند.

 

این ابزار در حساب کاربری :

هلدینگ هنر ایرانیان

و همچنین در پنل کاربری فروشندگی :

هلدینگ هنر ایرانیان

موجود بوده و قابلیتهای بسیاری را در خود دارد .

 

مثل :

درخواست فعال سازی فروشگاه پس از تکمیل اطلاعات و … ( تماس با واحدهای مختلف در هلدینگ هنر ایرانیان )

درخواست استفاده از خدمات پشتیبانی از طرف مشتری به فروشنده ( تماس با فروشنده و فروشگاه های فعال در هلدینگ )

امکان ارسال ابهامات ، سوالات فروشنده ها و مشتریان گرامی به دست اندرکاران مرتبط و …

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *