آموزش فروشگاه‌های همکار

پاسخگویی به تیکت مشتریان و ارسال پیام

آموزش حرفه ای در هلدینگ هنر ایرانیان

تمامی مشتریان، اعضا، علاقه مندان و همکاران فروش در هلدینگ هنر ایرانیان می توانند از ابزاری بسیار پیشرفته برای ارسال پیام و بهره برداری از قابلیت پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته در 7 روز هفته  استفاده بفرمایند.

پشتیبانی تخصصی هنرمندان، پشتیبانی تیمی هنرمندان، پشتیبانی تیکتی هلدینگ هنر ایرانیان

این ابزار در حساب کاربری اصلی سایت قابل دسترسی است :

پشتیبانی تخصصی هنرمندان، پشتیبانی تیمی هنرمندان، پشتیبانی تیکتی هلدینگ هنر ایرانیان

پشتیبانی تخصصی هنرمندان، پشتیبانی تیمی هنرمندان، پشتیبانی تیکتی هلدینگ هنر ایرانیان

در مرحله نخست برای ارسال تیکت روی گزینه ” ارسال تیکت جدید ” کلیک بفرمایید

پشتیبانی تخصصی هنرمندان، پشتیبانی تیمی هنرمندان، پشتیبانی تیکتی هلدینگ هنر ایرانیان

پشتیبانی تخصصی هنرمندان، پشتیبانی تیمی هنرمندان، پشتیبانی تیکتی هلدینگ هنر ایرانیان

در مرحله بعد با انتخاب دپارتمان اصلی و دپارتمان زیر مجموعه خود تیکت خود را ثبت بفرمایید

پشتیبانی تخصصی هنرمندان، پشتیبانی تیمی هنرمندان، پشتیبانی تیکتی هلدینگ هنر ایرانیان

پشتیبانی تخصصی هنرمندان، پشتیبانی تیمی هنرمندان، پشتیبانی تیکتی هلدینگ هنر ایرانیان

موارد متعددی در اختیار شما برای تماس وجود دارد مثل:

درخواست فعال سازی ویژگی یا نام هنرمند در ویژگی های فروشگاه برای تکمیل اطلاعات آثار هنری و… ( تماس با واحدهای مختلف در هلدینگ هنر ایرانیان )

درخواست استفاده از خدمات پشتیبانی از طرف مشتری به فروشنده ( تماس با فروشنده و فروشگاه های فعال در هلدینگ )

امکان ارسال ابهامات، سوالات فروشنده ها و مشتریان گرامی به دست اندرکاران مرتبط و…

 

لطفا نظر خود را ثبت نمائید

کلیک بفرمایید ( از راست به چپ بهتر می شود )

میانگین آراء : / 5. تعداد آراء :

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *