ویژه همکاران فروش

تشریح شرایط عودت کالا و برگشت وجه

آموزش حرفه ای در هلدینگ هنر ایرانیان
بخش عودت اثر و البته بخش برگشت وجه یکی از پیچیده ترین بخش های همکاری ما با فروشندگان محترم و البته مهمترین بخش در پشتیبانی پس از خرید مشتریان گرامی میباشد.

 

شرایط عودت کالا بسیار زمان بر و پر هزینه است بنابر این پیشنهاد میشود قبل از خرید قطعی با مشتری خود به توافقات متناسب برسید و ارسال را به بهترین نحو به انجام برسانید ( آموزش اصول بسته بندی آثار و کالاها )

 

لطفا با دقت به موارد ذیل نسبت به تهیه و تدوین خدمات گارانتی و شرح کالا در هنگام درج کالا اقدام بفرمایید :

 

  • مرجوعی و عودت اثر و کالا صرفا در صورت مغایرت توضیحات ، مشخصات و ویژگی های موجود در برگه محصول در فروشگاه هلدینگ هنر با محصول تحویل شده به مشتری قابل قبول خواهد بود.
  • با توجه به انتخاب شرایط حمل و نقل توسط مشتری ( معمولی یا عالی ) ، مسئولیت خرابی های احتمالی در حمل و نقل صرفا بعهده مشتری میباشد. (بدیهی است تکمیل اطلاعات ارسال مانند دریافت عکس ، فیلم و … هنگام تحویل به متصدی باربری میبایست توسط فروشنده انجام شود)

 

بخش اول توضیحات و قوانین عودت کالا :

توسط مشتری ایرادی برای کالای شما اعلام شده است. تیم خدمات پس از فروش کالا را بررسی کرده و پس از محرز شدن ایراد، محصولاتی که به دلیل داشتن نقص یا ایراد (فنی و ظاهری) از سمت مشتریان مرجوع شده‌اند، به انبار مرجوعی مرکزی وارد می شوند. جهت دریافت این کالاها می بایست فرم درخواست کالاهای مرجوعی از خدمات پس از فروش را تکمیل کنید.

برای بررسی وضعیت مرجوعی هر کالا باید به در پنل خود منوی گزارشات >> گزارش موجودی انبار رفته و کد تنوع را بررسی کنید و یا میتوانید بر روی گزینه ی دریافت خروجی اکسل کلیک کنید تا لیست همه ی کالاها را در قالب فایل اکسل داشته باشید.

شیوه های دریافت کالاهای مرجوعی

 

1. توسط خود فروشنده :

 

اگر خو فروشنده یا نماینده ی ایشان یا پیک جهت تحویل کالا یا اثر به خریدار مراجعه میکند حتما توجه کنید که:‏

نماینده یا پیک باید کارت شناسایی معتبر داشته باشد.‏

درصورتی که قرارداد شما حقیقی است، اصل کارت ملی شخص طرف قرارداد (صاحب ‏پنل) همراه نماینده ارسال شود.‏

درصورتیکه قرارداد شما حقوقی است، معرفی نامه معتبر با سربرگ و مهر شرکت همراه ‏نماینده ارسال شود.‏

 

2. از طریق پست :

 

کالاها با پس کرایه برای شما ارسال می‌شود. در نظر داشته باشید در این روش کالاها نباید جزو ممنوعات پستی باشد، در غیر این صورت کالا با پست ارسال نخواهد شد.

نمونه هایی از ممنوعیت های پستی:

کالاهای شکستنی و غیر قابل بسته بندی

اشیای قیمتی خاص مانند طلا و نقره و جواهرات

کالاهای سایز بزرگ بزگتر از 50*50*50 سانتیمتر

نکته: لازم به ذکر است در صورت عدم دریافت هر یک از کالاهای مرجوعی تا تاریخ اعلام شده، حتما با مشتری خود تماس برقرار نمایید و واحد پشتیباین فروشندگان هلدینگ هنر ایرانیان را در جریان قرار دهید.

 

بخش دوم : آموزش استفاده از پرتال موجود در پنل کاربری فروشندگی منوی ” درخواست بازگشت “

هلدینگ هنر ایرانیان

در صورت ثبت درخواست بازگشت یا عودت توسط مشتری اطلاعات مرتبط با سفارش در این بخش به نمایش در می آید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *