تصویر اثر و کالای شما قطعا مهمترین جذابیت و دلیل انتخاب اولیه برای مشاهده صفحه محصول و در انتها پس از مطالعه توضیحات و ویژگی ها ، خرید نهایی خواهد بود.
و لطفا این موضوع رو مد نظر قراردهید که بیشترین دلیل رد بررسی ا یک کالا یا اثر توسط مدیر مربوطه تصاویر مرتبط با اثر و کالا میباشند.
بدیهی است این موضوع به 2 ویژگی ارتباط مستقیم دارد:
- کیفیت تصویربرداری ( عکاسی )
- نحوه ادیت و تصویر سازی
استانداردهای عکاسی :
حتما در عکس اصلی فقط از اثر و کالای مد نظر عکاسی نمایید.
هنگام عکاسی مراقب فوکوس دوربین و نور پردازی باشید (مثلا عکس دارای سوختگی یا براقی بر اثر نور زیاد نباشد و یا تار و کدر نباشد)
ترجیها از دوربین های با کیفیت بالای 18 مگا پیکسل استفاده بفرمایید.
قطعا بهترین روش استفاده از تجهیزات و تجربه یک عکاس خبره است . ( پشتیبانی و کمک ما به فروشندگان )
استانداردهای ادیت عکس :
- اندازه عکس ها از نظر حجم حداکثر 1 مگابایت ( 1000 کیلوبایت ) باشد.
- اندازه عکس از نظر سایز بین حداقل 600 و حداکثر 1200 پیکسل ( عکس بصورت مربع قطع شود )
پشت زمینه عکس از یکی از فایلهای زیر استفاده شود ( اثر تیره با زمینه روشن و بلعکس )
001-1280-1280
- عکس اصلی نباید هیچ سایهای داشته باشد.
- از قراردادن هرگونه بج یا لوگو و واتر مارک در عکس خودداری نمایید.
- تصویر اصلی کالا باید تا حد ممکن به لبههای کادر عکس نزدیک باشد.
- زاویهی عکاسی تمامی آثار در عکس اصلی تا حد ممکن از روبهرو باشد.